Tuesday, March 11, 2014

Dikiş masanız için işinizi kolaylaştıracak iki çözüm..



selam kızlar


bir zamanlar ipliğimi nereye koysam da takılmasa yere düşmese diye çok düşündüm ne yapsam ne yapsam derken aklıma bu fikir geldi :)


masası duvara dayalı olanlar için ideal çözüm.


dikis masaniz icin isinizi kolaylastiracak iki cozum 1


 duvarda aslı bir anahtarlığım vardı onun çivisine kurdelayı uzunca tutup


bir askıya bağladım,siz bu askıyı isterseniz süsleyebilir veya daha süslü bir askıda kullanabilirsiniz..


hem overlok makinası ve dikiş makinası için kullanıyorum


ip yukarıdan geldiği için makina da germe yapmıyor,ipin yere düşmesi söz konusu olmuyor ve diktiğiniz kumaşa dolanmıyor..





dikis masaniz icin isinizi kolaylastiracak iki cozum 2


uzun süredir kullanıyorum çok memnun kaldım fikrimden ;)


tavsiye ederim kızlar..


dikis masaniz icin isinizi kolaylastiracak iki cozum 3






ve bişi daha yaptım,elimde kullandığım bir iğneliğim var fakat her dikiş dikimde onu unutmaktan sıkıldım


bakın ne yaptım


dikis masaniz icin isinizi kolaylastiracak iki cozum 4


 artık kumaşıma taktığım iğneleri çıkardığımda nereye takacağım derdi yok 


hemencecik yanı başımda iğneliğim,


düşme derdi de yok çünkü makinaya kurdela ile bağladım :)


dikis masaniz icin isinizi kolaylastiracak iki cozum 5


belki sizde seversiniz diye sizinle de paylaşmak istedim 


bakalım beğenenleriniz varmıymıııış :)


No comments:

Post a Comment