Saturday, April 5, 2014

KAFESLİ FISTIK ŞAL





kafesli fistik sal 1


Hayırlı Günler Kıymetli İzleyenlerim!!!


Gününüz aydın ,neşeniz bol olsun...


Havalar yavaş yavaş ısınmaya başlıyor artık, ama şallar rafa kalkmıyor,aksine daha fazla ihtiyaç oluyor...


Hatta ben yazın daha çok kullanıyorum ,akşamları bahçede otururken çok iyi oluyor...


Bu lila şal uzun zaman önce bitmişti,yayınlamak bu güne kısmet oldu...


kafesli fistik sal 2


İpin rengini ben çok beğenerek almıştım... 


kafesli fistik sal 3


Tiftik iple bu model ayrı bir güzel oluyor... 


kafesli fistik sal 4


Çiçek çiçek duruyor,arzu edenler dikdörtgen de işleyebilir... 


Modelin yapılışı burada ayrıntılı anşatılmış isteyenler bakabilirler....


kafesli fistik sal 5


Ana modelimiz bu siyah şaldı...


Gelinimizin yengesi yapmış,anneside alıp bana hediye getirmişti... 


kafesli fistik sal 6


Siyahın zerafeti de bir başka tabi... 


kafesli fistik sal 7


Bu şalın uç kısmında saçaklar var...


Yapmak isteyenlere kolay gelsin...



No comments:

Post a Comment