Tuesday, February 18, 2014

organze kurdeladan muska iğne oyası modeli

Selam sevgili web sitesi okurlarimiz. Bugunku konumuz organze kurdeladan muska iğne oyası modeli.


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 1



Resimdeki gelin el çantasını, 2 sene önce kardeşimin nikahına yapmıştım. Yapılışını da adım adım çekmişim iyi ki, yayınlamak bu güne kısmetmiş. Haydi beraber yapalım sizlerle.......


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 2


Önce kurdeladan bir parça kesiyorsunuz ( üzgünüm ama kaç cm.hatırlamıyorum; kızmayın amaaaa değişik boylarda yapabilirsiniz bu tarifle ;D )


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 3
Sonra kare olacak şekilde önce yukarıdaki gibi katlıyorsunuz


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 4
İkinci katlamayı da yapıyorsunuz


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 5
Dört tarafını da katlayınca işin zor kısmı bitiyor ;)


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 6


Dikerken kurdela kaymasın diye iğneliyorsunuz ve makasın olduğu yerden yani kurdelanın başlangıç ve bitiş noktasının birleştiği yeri hafifçe kesiyorsunuz ki katladığınız köşelere uysun 


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 7
Kestiğiniz yeri çakmakla hafifçe yakıp birleştiriyorsunuz


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 8
Kesilen yerden teğellemeye başlıyorsunuz


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 9
Dört bir tarafını teyelliyorsunuz ve ipi çekip sıkıştırıyorsunuz


Güzelliğe bakarmısınız...Ayyy yaptığını beğenmeyen çatlarmış canım ;D


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 10


Sonra boy boy çiçekler yapıyorsunuz, isterseniz bunları iç içe yerleştirip katmerli bir görüntü elde edebilirsiniz


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 11


Sıra geldi yaprağa amaaaaa üzgünüm onun yapılışını çekmemişim ve biliyormusunuz unuttum desem bana kızarmısınız  :D :D :D


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 12
İşte gelin el çantasının son hali


organze kurdeladan muska igne oyasi modeli 13


Basitmiş değilmi (^_~)


Mutluluk dolu bir gün sizlerle olsun.....


Bundan sonra yaptığım şeylerin elimden geldiği kadarıyla yapım aşamalarını sizlerle paylaşacağım, beni izlemeye devam edin anacım ;D




Pin It


Bu yazi hakkinda daha cok bilgi inceleyebileceginiz guzel bir kaynak : ücgen kurdele muska yapımı

No comments:

Post a Comment