Sunday, February 2, 2014

karman çorman




karman corman 1
 güzel bir yıl dileyerek başlıyoruz yazıma ziira biraz daha yazmazsam geçmiş yılınızın diye başlayabilirim:) arada blogum olduğunu unutuyormuyum? hayır.bu ara paylaşımları sıcak sıcak ig den yaptığımdan olsa gerek blogu ihmal etmiş olabilirim.


karman corman 2
 31 aralık günü herkes yemek davet o,bu şu, telaşına düşmüşken ben sabah güzel güzel kursuma koştum.mis mis yemekler yaptık yine.


karman corman 3
 bu salatayı şiddetle tavsiye ederim.


karman corman 4
 en pratiğinden tarif verilir.


karman corman 5



karman corman 6



karman corman 7



karman corman 8
 sonra evime gidip sofra kurdum.en güzel yılbaşı evde olandır tezine kesinlikle katılıyorum ama öyle kafa göz şişen ev sahibinin mutfakta esir kaldığı yılbaşından bahsetmiyorum.


karman corman 9
 bize sadece teyzemiz geldi.yemeğimizi yedik hediyeleştik kikirdedik.


karman corman 10
 buda benim soframdan.


karman corman 11
 kalbinin sesini dinle diyooo şans kurabiyemden çıkan not.


karman corman 12
 ufak bir deftere bu yıl isteklerimi yazmak istedim.çok fazla bişey istemiyormuşum ben meğer.isteklerim 3 ü geçmedi.herkesin isteklerinin gerçekleşeceği bir yıl olsun.beklentileri çok büyük tutmayın derim yinede.aza kanaat edince daha mutlu oluyor insan.


karman corman 13
 bacımdan bana yeniyıl hediyesi.evde bile bu ruju sürüp geziyorum dersem inanın:))


karman corman 14
 alışmışım erken kalkmaya sanırım.herkes yatarken sessizce sofra kurdum.


karman corman 15



karman corman 16
 oğluşumun okuması gereken kitaplardan birini alıverdim.


karman corman 17
 kendimide unutmadım.bu ara bol bol kup bardak alıyorum.biri bana dur desin.


karman corman 18
ve şu an fırında pişmekte olan pandispanyamız.berkayım,ergenim ilk göz ağrım,gözyaşım.bir yaş daha büyüdün.iyiki doğurdum.akşam ufak çaplı bir kutlama bizi bekler.


No comments:

Post a Comment