Tuesday, December 10, 2013

Ibu, Alisha demam..



ibu alisha demam 1






Sejak2 anak solehah saya ni makin lancar bercakap walaupun masih ada word yang dia pelat tapi DIA MEMANG BANYAK CAKAP... Panjang akai dia ni.. Tunggu dia lancar 100% siaplah saya kene melayan cakap dia.. (",)






Semalam Alisha ni ambik cool fever lepas tu datang dekat saya.. tangan sebelah kiri pegang cool fever, tangan sebelah kanan letak dekat dahi sambil cakap "Ibu, Isha demam..".. Saya peganglah dahi dia.. Saya cakap Kakak tak demam pun.. Dia pergi dekat abah dia plak, dia cakap benda yang sama jugak.. Abah dia pun cakap tak demam jugak... Last2 saya alih perhatian dia dengan benda lain...






Saya tengah baring2 dalam bilik, Alisha datang & ambik cool fever yang masa tu ada dekat sebelah saya.. Sekali lagi Alisha cakap "Ibu, Isha demam.. Siannnnnnnn Isha demam"... Tu diaaa... punya panjang dia punya siannnnnnn... hahah.. Actually, Alisha tak demam pun u all, tapi dia duk cakap camtu sebab nak main cool fever.. Saja suka2 nak tempek kat dahi dia tu.. Tu yang dia duk pujuk gak saya tu.. hihiii




Ya Allah Ya Tuhanku... Kau kuatkanlah semangat MOHAMAD NAZREN BIN AHMAD TAZARI untuk berusaha kembali pulih seperti sediakala.. kau ampunilah dosa beliau & seluruh hambaMu di muka bumi ini. Sesungguhnya hanya kepadaMu aku memohon.








ibu alisha demam 2


ibu alisha demam 3


tekan SINI untuk perkongsian bersama





No comments:

Post a Comment