Thursday, December 26, 2013

Hikmet Hükümenoğlu'nun 'Okuma Notları'



Hikmet Hükümenoğlu ile "47 Numaralı Kamara"kitabı ile tanımıştım. Ama bir blogger olduğunu çok yakın zamanda öğrendim. Hükümenoğlu, blogundaki 'Okuma Notları'nda "Aile Çay Bahçesi"nden söz etti.


Notlarından birini paylaşayım. Diyor ki Hikmet Hükümenoğlu: "Aile Çay Bahçesi’nin boğucu atmosferi, rahatsız edici konusu ve kendini sevdirmeyen kahramanlarıyla çok satanlar raflarında yer alması, hem Yekta Kopan’ın başarısı, hem de edebiyat piyasamız için bir umut ışığı. Kitap kulüplerinde okunup üzerinde konuşulacak ideal romanlardan biri olduğunu da not edeyim."


Notların gerisini ve yazının tamamını okumak isteyenleri de, Hükümenoğlu'nun sayfasına davet edeyim.


http://www.hikmethukumenoglu.com/index.php/blog/ailecaybahcesi/


Bu arada benim de bir notum var; Hükümenoğlu'nun yazısında fotoğrafını paylaştığı tişörte bayıldım. Nereden bulabilirim acaba?





No comments:

Post a Comment